Minderre a magyarázatot most megláthatjuk-meghallhatjuk az egyik legöregebb magyarországi Waldorf-iskola remek osztálytanítójától. Érdemes megnézni az óvoda iránt érdeklődőknek is, hiszen a ritmusnak, ismétlődésnek, az éneknek és mozgásnak ott is hasonlóan hangsúlyos szerep jut, így készítve elő, alapozva meg az iskolai éveket.
2015. március 21., szombat
Reggel a Waldorf-iskolában
Amikor valaki betoppan egy főoktatásra valamelyik Waldorf-iskolában, azt tapasztalja, hogy a nap nem házi feladatok ellenőrzésével, feleléssel, vagy a napi tananyag átvételével kezdődik, hanem valami egészen mással. A gyerekek fohászt mondanak, énekelnek, furulyáznak, labdát dobálnak, és más hasonló tevékenységeket folytatnak. Ezeket elolvasva különösnek tűnhet a Waldorf-pedagógia ezen sajátossága, s lehet, hogy egy órát látogatva ugyanilyen furcsa érzéseket kelt, amennyiben nincs utána egy közös visszatekintés az osztálytanítóval. Mert szép-szép, de mikor tanulnak a gyerekek? Mi értelme ennek a reggeli szórakozásnak?
Minderre a magyarázatot most megláthatjuk-meghallhatjuk az egyik legöregebb magyarországi Waldorf-iskola remek osztálytanítójától. Érdemes megnézni az óvoda iránt érdeklődőknek is, hiszen a ritmusnak, ismétlődésnek, az éneknek és mozgásnak ott is hasonlóan hangsúlyos szerep jut, így készítve elő, alapozva meg az iskolai éveket.
Minderre a magyarázatot most megláthatjuk-meghallhatjuk az egyik legöregebb magyarországi Waldorf-iskola remek osztálytanítójától. Érdemes megnézni az óvoda iránt érdeklődőknek is, hiszen a ritmusnak, ismétlődésnek, az éneknek és mozgásnak ott is hasonlóan hangsúlyos szerep jut, így készítve elő, alapozva meg az iskolai éveket.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése